M-a sunat cineva de la ProTV şi acum mă simt Florin Niţă, de la Steaua

Sunt capabilă să înţeleg multe lucruri. Spre exemplu, să fiu sunată şi să mi se spună de către cineva de la ProTV că aş face bine să şterg postarea în care am povestit lucruri de când lucram pentru ştirile de sport de acolo. Da, e normal. Mai pot să înţeleg şi faptul că, în caz contrar, risc să ajung la tribunal. E dreptul lor să mă dea în judecată, e dreptul meu să mă apăr şi să îmi spun părerea despre ce am trăit acolo, în cele câteva luni cât am fost la ei.

Ce nu înţeleg însă este intimidarea. Să fiu ameninţată că vor avea loc nişte discuţii între oamenii de la ProTV şi şefii mei actuali, de la Noriel, mi se pare deplasat. Şi asta nu o să o accept. Nu o să las pe nimeni să şteargă pe jos cu munca mea, nu o să las pe nimeni să mă facă să mă simt inferioară şi să bage frica în mine. În niciun caz atunci când am spus adevăratul despre experienţa mea acolo, la ştirile ProTV, şi când pot foarte uşor să demonstez cele două episoade povestite de mine.
Că nu o să fie nimeni de partea mea care să mă susţină, deşi a avut aceleaşi experienţe, e partea a doua şi ţine de personalitatea fiecăruia, mai puternică sau inexistentă.

Nu am multă experienţă de viaţă, mai am multe lucruri de învăţat, dar o să stau pe ambele mele picioare şi nu o să dau înapoi, nu o să-mi fie frică, nu o să îmi tremure vocea şi degetele atunci când o să fiu ameninţată. Mi se pare josnic să fiu sunată şi intimidată.
Am spus-o şi la telefon: fiecare face mai departe ce crede de cuviinţă. E opinia mea şi o menţin. Ultima dată când am verificat, aveam dreptul la una, chiar dacă nu convine tuturor.

Să ceri ceva în limitele bunului-simţ nu e deloc greu. Probabil că atunci când ai influenţă, să ornezi cererea cu intimidări e ceva normal.
Acum, o să încerc să mă uit la meciul Stelei cu Manchester City, auzind vocea care astăzi a vrut să mă facă să mă simt mică şi de nimic. Aşa probabil s-a simţit şi Niţă în faţa lui Aguero. Dar ştiţi, a apărat penalty-ul cu mult curaj şi nu i-a păsat cine e în faţa lui, intimidant în mişcări şi în contul din bancă.

Leave a Reply

