20 de întrebări pe care ţi le pui la o nuntă

  1. Cine e tipa aia?
  2. Cine e tipul ăla?
  3. Cunosc altă persoană în afară de mireasă?
  4. De ce sunt atât de mulţi copii la nunta asta?
  5. Oare cineva o să se uite vreodată la mine aşa cum se uită mirele la mireasă la primul dans?
  6. Ar trebui să încep să iau încă de pe acum pisici de pe stradă, să mă asigur că nu rămân singură?
  7. Când ne-am făcut mari?
  8. Ce au pus în sarmalele astea, de sunt atât de bune?
  9. Iar horă?
  10. La al câtelea pahar sunt?
  11. Să o cheme Miţi pe prima mea pisică?
  12. Au furat mireasa?  Că mie aşa mi s-a părut.
  13. Oare când se aduce tortul?
  14. O fi cu vanilie sau cu ciocolată?
  15. De ce mă gândesc atât de mult la mâncare?
  16. De ce am dat pe mine mâncare?
  17. Cum de ştiu toate melodiile considerate a fi vechi, pe care le ştiu şi cei mai în vârstă de pe aici?
  18. Cât e ceasul?
  19. Care e adresa de aici?
  20. Cine urmează să se mai căsătorească?

sorina

Leave a Reply

